FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Dags att sälja min bilduppladdningstjänst. Sajten är gjord i PHP och ligger hos Binero.
www . ladda - upp . se Den ligger i regel etta för "ladda upp bilder" på google och har haft knappt 400 000 sidvisningar senaste året. Unikt antal besökare senaste månaden 25 000 enligt Analytics. Annonser har jag kört enbart adsense med 232 kr intäkt senaste månaden. Finns alltså goda chanser att förbättra med rätt affiliate typ muggtryck eller liknande. Bilduppladdningstjänster har även stor länkkraft då det automatiskt blir många inlänkar efter hand. Sajten har ett administrationsverktyg för att godkänna bilder så inget otillåtet läggs upp. Detta kan naturligtvis förenklas och förbättras men tiden har inte funnits. Screenshots kan fås vid förfrågan. Startbud 5 000 kr. Bud via PM. Säljer privat. Inget slutdatum utan jag reserverar mig helt att avsluta budgivningen när jag hittat lämplig köpare. Eventuell överlåtelseavgift betalas av köpare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill ha prints på all statistik som finns, samt på hur godkänningen av bilder fungerar. Tar emot i PM
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma här. (Det AmoZ skrev ovanför.)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Första bud inkommet på 5 000 kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Bump.
Har nu även skrivit en kodsnutt som tar bort uppladdade bilder äldre än 6 månader. Detta kan köras automatiskt på servern om man vill. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Intressant, kan du PMa mej nuffror och statistik också...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|