FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ni kör emellertid Lighttpd istället för Apache. Rewrites för WP-MU finns endast tillgängliga i proffskontot och man måste kontakta supporten för att göra ändringar. Det är för struligt, då tar jag hellre en VPS eller dylikt.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det stämmer att wp-mu endast är tillåtet i proffskontot, men man behöver inte kontakta supporten för att välja rewrite, detta har funnits sedan väldigt länge i kontrollpanelen. Dock kan man välja Apache om man skulle önska detta, men alla fortsätter med lighttpd. Att inte kunna köra en stor wp-mu i privatkonto för 39kr tycker vi är naturligt för detta låga pris. Dessutom kör man memcache på wp-mu med fördel och memcache erbjuds enbart på proffskonto.
Senast redigerad av tartareandesire den 2012-06-19 klockan 18:45 Anledning: Länk borttagen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Jag är alltså ute efter de webbhotell där allting fungerar per automatik utan en massa strul. Hittills är endast Binero kvalificerade - de imponerar återigen rejält på mig efter alla problem som varit med uppgraderingen. Bara cron kvar...
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-06-19 klockan 18:54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Vi ska inte prata så mycket mer om just EgenSajt, men jag vill ändå avsluta med att vi tänker tillåta wp-mu även på företagskonton som även de är relativt billiga, för du har rätt i att många kan faktiskt behöva köra mindre wp-mu.
Senast redigerad av Danielos den 2012-06-19 klockan 20:43 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mitt webbhotell lopnet har på wildcard subdomäner som standard och man kan peka alla underdomäner enkelt till en WP MU site.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Fast regler till alla kända program inkl. wp-mu finns att välja färdiga. Vi har fram till idag ingen kund som har behövt något annat än standard rewrite, enbart varit en kund som behövde lite special för vB.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Ni har allvarligt talat inte haft en enda kund som vill köra egna rewrites? ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |