FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej på er alla,
Säljer nu en sajt som heter vinnarklicket.se (man kan köpa enbart domänen eller ta över hela företaget, ett AB) Vinnarklicket.se är Sveriges första (så vitt vi vet) "hittabollensajt" som etablerades i slutet av 2009. Vi som grundare kom på idéen att man ska kunna tävla om exklusiva produkter och upplevelser på ett nytt och spännande sätt till ett lågt pris. Vinnarklicket.se är en interaktiv tävlingssajt, där man med små medel ska kunna vinna exklusiva produkter. Till en början inriktade vi oss enbart mot konsumenter men har nu på senare tid gått över till att börja samarbeta med idrottsklubbar/föreningar. Vi har kört ca 10 tävlingar mot konsumenter, men nu senast körde vi en tävling med elitserieklubben Växjö Lakers, där man kunde vinna ett årskort för 2. Inledande möten med Svenska fotbollsförbundet och några hockeyklubbar i elitserien är redan igång för att försöka nå ut med dessa tävlingar till idrottsklubbarna. Tanken är då att en supporter/fan ska kunna vinna en relaterad produkt till sitt favoritlag, klubben får 50% av vinsterna och resterande går tillbaka till Vinnarklicket, så lite win-win-win för alla 3 parter! Sidan/företaget är nu till salu, då ingen av oss som startade sidan längre har tid att fortsätta med projektet. (pga jobb och studier) Vill du ha mer info om hemsidan och verksamheten vänligen maila [email protected] och [email protected] så kommer de svara på alla dina frågor direkt (då jag tyvärr inte besitter samma info/kunskap som dessa 2) Gå gärna in på hemsidan för att finna mer info om själva tävlingsförandet och konceptet. (ni kan även gå in på vår FB sida för att finna äldre tävlingar vi haft http://www.facebook.com/pages/Vinnar...44858938862546 ) Hälsningar Vinnarklicket |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Utgångspris? Var en liten halvrolig sida och snyggt uppbyggt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tar gärna ett PM med så mycket statistik och info som ni vill ge ut
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ursäkta mitt sena svar. Lagt bud just nu är på 40,000:- för sajten. Behöver du mer info och uppgifter om sidan/företaget, så tveka inte på att maila de 2 mailadresserna jag nämnde i annonsen, då jag som sagt inte besitter samma info som de 2. hehe ja den är lite halvrolig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Som jag sa i annonsen så får man maila [email protected] och [email protected], för att få vidare information då jag tyvärr inte besitter all info som de 2 gör. Så släng iväg ett mail till dom 2 med dina frågor och funderingar så hjälper de dig direkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Budet är nu uppe på 45,000! Vi tänkte köra budgivning fram till 26:e, så är ni intresserade hojta till! Trevlig helg på er alla,
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|