FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bear,
På min Mac-skärm hade jag tidigare inga som helst problem att se kontrasten. Nu känns det som den (dvs kontrasten) blivit betydligt mindre. Jag TROR de körde med bakgrundsfärgen #FFFFCC tidigare och gradvis har ljusat upp den.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Har märkt en stor skillnad jag med. Tråkigt, då det riktiga sökresultatet hamnar i skymundan..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Förut klickade ovana internetanvändare hejvilt på länkar, men dessa utgör en allt mindre skara. De ovana börjar lära sig och de unga lär sig avslöja annonsformat innan de slutar tro på tomten (nåja). Därför är det väl naturligt att Google mfl, som tjänar en majoriet av miljarderna på detta, kamoflerar annonserna mer och mer. Frågan är hur de ser ut om tio år. När kommer (gud bevare) den dag vi alla måste betala för att hamna i SERP:en?
![]() |
Svara |
|
|