FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan.
Jag driver (drev) http://html-tips.se med htmltips.se pekandes mot html-tips.se, och har, egentligen inte tappat intresset, utan mer tappat tiden till att fortsätta skriva inlägg. Därför är det nu läge att sälja sidan till någon med mer tid och som tros sig kunna driva sidan till den nivå som sidan förtjänar. Jag har inte tänkt så mycket på priset, så jag skulle föreslå en aktion. Startpriset startar på 1000kr, och minsta höjningen är 100kr. Besöksantalet är egentligen inget att tala om, den är så pass låg.. Jag gick in på analytics, och vad jag kan se så är det ca: 100 besökare per månad.. Max har jag haft 400 på en månad, och typ 95% av trafiken kom då från wn. hehe Finns väl inte så mycket att säga mer om sidan.. Jo förresten, den har PR3, om det intresserar er. Frågor? Ta det i tråden eller via pm, så ska jag försöka svara på dom så fort som möjligt. Jag säljer som företag, ev privatperson. Som företagare så tillkommer moms. PS. Sidans layout har sålts en gång tidigare, till en medlem här på WN. Ser personen i fråga denna annons, får du gärna berätta för oss alla vad du gjort av designen! Med vänliga hälsningar Fredrik Jonsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ber om ursäkt att jag inte skrev detta tidigare, men överlåtelsekostnaderna står köparen för. När man köper siten så får man med sig alla filer (temat) + en kopia av databasen.
Ett bud har inkommit på 1000kr, och jag stänger budgivningen på söndag, kl 21.00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker jag känner igen denna sida, har inte den redan sålts för någon månad sedan?
EDIT: Ojj, såg vad du skrev senare i inlägget ![]() Senast redigerad av Tsprit den 2012-01-06 klockan 21:33 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Med ett sådant pass bra domännamn och utformning tycker jag besöksantalet är väldigt lustigt. Hade jag haft mer kosing hade jag lagt ett bud men jag hoppas att du hittar dig en köpare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tsprit: hehe, ja precis. Jag tänkte sälja hela sidan först. Men då var det pga att jag behövde pengar. När det sen kom en person som bara ville köpa en kopia av själva designen, så kunde jag inte tveka. hehe. Vad personen använde designen till vet jag inte.
Hoppas på att han kommenterar denna tråd och berättar för oss ![]() Ekke: jadu. Vad jag förstår så är det inte allt för många söker på just, html tips. Globalt är det runt 100 000 per månad. Men sidan är på svenska, så dom får uppenbarligen inte upp min sida. Jag har dock haft ca 100 besökare från utlandet allt som allt. Jag tror, om man skriver bra, och sökmotoroptimerar sidan så kan man nog få en del fler besökare. Min sida ligger iaf i top på sökordet html tips ![]() Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tänkte bara upplysa om att aktionen om html-tips.se tar slut om ca: 2 timmar! kl. 21.00 slår klockan och vinnaren koras!
Nuvarande bud ligger på 1000kr. Ha en fortsatt trevlig kväll, och jag önskar alla "tävlande" lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ber om ursäkt för att jag inte hann vara hemma till kl.21.00 som jag trodde.
Aktionen är avslutad, och det vinnande priset blev 1000kr. Grattis till vinnaren! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|