FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Wner,
För ungefär 2månader sedan postade Miche här på forumet http://www.wn.se/t1050152.html Han sökte samarbeten och jag nappade. Resultatet hittar ni på rip.se En sida där man kan hylla någon eller något som har gått ur tiden. En mormor, ett husdjur eller kanske sörjer du en borttagen glass ur Gb´s sortiment? Syftet är dels att visa att sorg är sorg och någon kan faktiskt sörja en glass lika mycket som en annan sörjer en mormor och dels att vi kan dela sorgen med andra och att andra kan visa sitt deltagande vilket kan trösta och mildra sorgen. Vi är väldigt nyfikna på vad ni tänker kring idén samt sidan som helhet med design och funktioner osv. Lägg gärna in ett inlägg om du känner någon sorg. Tack för era svar! /Mani |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Yo,
Vad jag kan se så är designen väldigt tråkig och koden riktigt taskig. Jag skulle satsa på något mer, solig, glad design som väcker glädje trotts att det är död vi pratar om här. Alla vill inte förknippa döden med något hemskt, mörkt ställe. Ett tips, två val av design kanske vore suveränt på en sån här site? Ett exempel på vad som måste fixas: Kod:
http://rip.se/?p=comments&head=RIP+Michael+Jackson&article_id=67' |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag hinner att dö, begravas och få en minnesnotis innan sidan laddats klart. Där kan ni börja
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
När det gäller designen så tänkte vi att det skulle vara enkelt och avskalat så att endast bilderna och titeln är i fokus vilket kan skapa en laddning. Citat:
![]() Det låter konstigt då det går snabbt för mig? Men jag ska kolla med byggaren om det.. tack för feedback! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alla bilder laddas inte, Fel länkade? För övrigt ser det ut som en blogg som man kan sätta ihop på 5 minuter. Sedan hittar jag inte vart jag kan ladda upp det jag sörjer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har du sett hur utskriftssidan ser ut?
Gör om, är mitt tips. Klickar man på Print på förstasidan listas dock samtliga inlägg på utskriften trots att det finns "unika" utskriftsknappar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag fick upp två bilder. Sedan hände inget mer. Kändes som något var fel.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Man kan klicka in sig på bilderna för att läsa om vad personen har skrivit osv. var det inte tydligt? Sedan kommer det fyllas på med fler inlägg från folk som sörjer. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|