FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Undrar hur love2shop fungerar? får de alla sina produkter från något affiliate nätverk? för jag ser då jag klickar på en produkt så slussas jag vidare antingen via tradedoubler eller zanox, men är det ett färdigt script som finns för att lista alla produkter på ett så snyggt sätt? ser nästan ut som en riktig ehandel men i själva verket är det en affiliate sida. tacksam för svar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har sneglat på liknande sida själv och gått i tankar om man skulle använda vanliga de vanliga flödena som de olika nätverken erbjuder.
I detta kan bilder och annat spännande följa med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har också ett massor med liknande sidor och trodde det var ett färdigt scriptndär man läser in produkterna från de olika affe nätverken, känns som ett väldans jobb att mata in alla dessa produkter menuellt i en eshop, men det är så snyggt gjort med redirecten det borde väl finnas något färdigt utav?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Driver Modeplatsen.se, och ja man får alltså produkter i ett XML Feed som man sedan matar in i hemsidan. Man får såklart programmera allt custom så att det fungerar och ser ut som man vill
![]() Svarar gärna på frågor... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
darkzy, kul att du tog dig tiden att svara på mitt inlägg och ännu häftigare att du är medlem här
![]() Vart får du xml feeden ifrån? Tjänar du pengarna via CPA? du har verkligen lyckats med programmeringen och det ser riktigt snyggt ut! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har funderat på vad dom olika butikerna tycker om att man presenterar produkterna genom att använda deras bilder och texter..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Använder man feeds som kommer från annonsören själv, så använder man bara information som dom själva delat med sig.
Om dom inte vill att du ska använda viss info så får dom ta bort det från feeden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
fel post........
|
||