Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webbdesigner sökes - samarbete

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-11-08, 18:45 #1
Titus Titus är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2011
Titus Titus är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2011
Standard Webbdesigner sökes - samarbete

Hej

Vår webbyrå har funnits sedan början av 2009 och har börjat bli etablerat på marknaden. Vi finns i Malmö och har idag 7 utvecklare med mångårig erfarenhet knutna till oss. Vi har ett unikt koncept vilket gör att vår kundbas är mycket spridd och omfattar många typer av företag.

Vi jobbar bland annat med:

- Webbprogrammering med inriktning på PHP
- Wordpress, Magento, Drupal
- Flash och Flex
- Iphone applikationer

Vi söker efter en eller flera webbdesigners för samarbete. Den/De vi söker behöver komplettering i form av webbutveckling till sitt företag, precis som vi behöver komplettering i form av webbdesign. Vi sysslar inte alls med webbdesign och därför kommer vår partner ta hand om samtliga projekt som kräver webbdesign. Idag marknadsför vi inte alls webbdesign som tjänst och vi känner att vi vill gå vidare till nästa steg i vårt utbud.

Vi finns som sagt i Malmö men har kunder över hela landet så det är inte viktigt att du finns just i Malmö men det vore trevligt om du gör det så att vi kan träffas regelbundet under projketens uppstart.

För vår del spelar det ingen roll om ditt företag är stort eller litet bara du har volym på antalet jobb så att vårt utbyte blir ömsesidigt givande

Kontakta oss genom privatmeddelande så berättar vi om oss och tar en förutsättningslös diskussion om ett samarbete.

Med vänliga hälsningar
Titus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-11-09, 16:17 #2
frecka frecka är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2011
frecka frecka är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2011
Vet en snubbe som jag haft bra kontakt med. Han äger en webbdesignfirma och får alltid anlita dyra privatpersoner att utveckla siterna han skapar.

Rekomenderar varmt honom. Plus att han är en jävel på design .

Du når honom och hans sida på www.jonssondesign.se

Jag har inget med hans firma utan jag känner bara honom väl.
frecka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017