FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kommer varken åt mina sidor eller glesys driftinfo (http://www.glesys.se/status.php)
Är det så så tycker jag att det börjar bli lite för mycket nedtid, med tre ordentliga (>1h) avbrott på 1 år. Är det rimligt enligt er erfarenhet? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Samma här, kommer inte heller åt mina sajter där. Inte bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Så klart, precis när jag skriver det så verkar de börja funka igen.
Edit: tar tillbaka det, verkar varit ett tillfälligt ryck, nu går det inte att nå igen... Senast redigerad av markuseriksson den 2011-10-23 klockan 09:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nån som lyft på luren och har mer info?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tydligen bara Telenor/Bredbandsbolaget som drabbades (http://www.glesys.se/status.php)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om de är nere 3 timmar på ett år så har de en upptid på:
99.965% Och det kan man väl inte anse vara dåligt. Men det kanske rör sig om mer än 3 timmar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
99,965 % är en kass tillgänglighet - även ifall Internet World i sitt testbetraktar allt över 99,9 % som bra så är det inget jag har råd med. Ej heller 99,965.
Jag vill upp mot 99,99%, helst tripple nine och tycker inte det är konstigt att förvänta sig det idag när vi har stor kunskap och billig teknik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
PS. För att bilen alltid ska fungera så krävs ett verktygs- reparationsteam som hela tiden kör efter bilen och är beredda .DS Senast redigerad av Danielos den 2011-10-27 klockan 11:16 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|