FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan! Jag skulle vilja kolla lite vad folk tycker om min hemsida.
Det jag vill ha reda på är vad du/ni tycker om designen. Läsvänligheten. Placering av reklam. www.tibiabotclient.com Även tips om hur jag kan optimera reklam intäkter mottages tacksamt. I dagsläget ligger jag på strax under 100unika besökare om dagen och använder valueclickmedia CPM som drar in runt 20kr/mån. Google adsense är nystartad så ingen statistik på det än. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen som har något att påpeka?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hmm, hur skall jag lägga fram detta bra... Är nog så att du skulle behöva titta en del på andra sidor och få lite inspiration. Visst personligen tycker jag det är bra att du inte kör något färdig mall. Blir så tråkigt med samma mallar som man känner igen hela tiden även om lite färg är ändrad här och var.
Mina tankar: Alldeles för mycket luft överst på sidan t.ex. Skicka ner den bredda (och otroligt fula) reklambannern där längst ner på sidan istället. Få upp informationen/rubrikerna på sidan under din logo. Bara den biten hade fått sidan att verka betydligt mer seriös. Sen är det ju alltid svårt att lägga färdig reklam på en ej vit bakgrund...tyvärr. Blir fult när de som lagt upp reklamen räknar med att t.ex deras rundade hörn skall vara vita längst ut i hörnen eller hela reklamen har en vit bakgrund. Gör din banner överst enbart med namnet på sidan så den blir mer tydlig och lägg informationen/texten som är på den under eller på annat ställe på sidan. Men iofs, är ju bara mina åsikter. Smaken är som baken ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ska genast följa dina råd ![]() Håller verkligen med dig om reklamens vita kanter eller bakgrund, och oturligt nog när jag gjorde designen hade jag inte en aning om reklamens storlekar :/ Får göra om designen någon gång, och försöka göra den så reklamen "smälter" in lite mer ![]() Senast redigerad av Hassman den 2011-09-10 klockan 18:25 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|