FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Så i vilket stadium är tjänsten? Ni säger att ni har anslutna säljare, så när kan man vänta sig ansökningar? Eller feedback på om ersättningen är i rätt nivå?
Jag är väldigt nyfiken på vad detta kan ge... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ansluten, går dock ej att logga in som säljare så jag "Kunde ej ansluta till servern"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu är funktionen att ladda upp egna leads klar.
Man kan alltså ladda upp leads som man kopplar till en specifik kampanj. Dessa leads kan endast användas av säljare som är anslutna till just den specifika kampanjen. Mer funktioner på väg in ![]() Säg till om ni saknar något annat... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Adsite.se drivs från Gothia science park i Skövde där vårt huvudkontor ligger. Vi har stöd och kunskap från Gothia Innovation AB som tilldelat oss kontor, coach och de kring rörande saker vi behöver. Just idag vid skrivande stund står Adsite.se på 2 bolag vilket inte är rätt. Vi är just nu uppe i en registrering av ett Aktiebolag som kommer vara huvudägare i Adsite.se. Det var någon i tråden som frågade om vi har utländska säljare, Ja inom kort kommer vi kunna erbjuda det då vi är mitt i en utlands lansering av tjänsten då tjänsten är väldigt efterfrågan både i Sverige och i andra länder. Vi kommer direkt när bolaget är färdigt registrerat att presentera alla bolags uppgifter som kan tänkas behövas för alla WN medlemmar som undrar något. Men fortsätt gärna registrera er och värva gärna säljare så lovar vi att vi kommer utveckla och utföra nästan alla era krav och önskningar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tobias, jag skulle vilja ha lite feedback på/om vår kampanj. När kan man t.ex. vänta sig ansökningar från säljare?
Ligger vår valda ersättning i linje med övriga, eller är den låg? Går det bra att ringa upp och diskutera närmare? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Absolut, Vi välkommnar alla som är registrerade att ringa oss. Vi arbetar fasta tider mellan 10:00 - 15:00. Ring mer än gärna så kan vi svara på dina frågor ![]() Jag kommer vara på kontoret tillgänglig fram tills 18:00 idag. Numret ser du i min signatur ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Blev lite dumt formulerat av mig. Förlåt för den missen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns det klick kampanjer? Kan man skriva in målsmans namn & efternamn med personnummer osv, men skriva in t.ex mina bankuppgifter (under 18)?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Adsite bygger på Telemarketing i Affiliateform vilket innebär att inga banner annonser eller text annonser finns i systemet. Du kan som lägst vara 16 år för att registrera dig hos oss men då kräver vi intyg och ubderskrift från målsman samt skatteverket om du skall registrera dig med firma. Skall du inte registrera dig med firma så finns FrilansFinans att använda när man ska fakturera sin ersättning. Läs gärna våra villkor: http://www.adsite.se/about/?villkor |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|