FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har kört fast, måste vara värmen :-)
Naturvårdsverket är intresserad av en domän jag har (m i l j ö n.s e) Vad kan den vara värd, alltid lika svårt att bedöma vad man skall begära, de har lämnat ett lågt bud om 5.000:- Kul att höra andras synpunkter! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker inte 5.000 lät allt för lågt.. Böjt med miljö-n.. IDN domän. Finns i princip inga end-users.
Kontra på 10? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kontra på 30!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med föregående, Runt 30 är ett vettigt motbud.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Blir helt klart imponerad om du får 30 för den!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om det är ett verk så är inte 30k sjukt stora pengar, de bör kunna hosta upp de om de vill ha domänen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Som tidigare säger så är IDN-domäner svårsålda. Hade jag sålt den så hade jag nog vart väldigt nöjd med mellan 5 och 10 tusen. Senast redigerad av MRDJ den 2011-06-10 klockan 16:03 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sure, jobbar själv på en myndighet och de kanske inte är ett vanligt tillvägagångsätt att införskaffa sig nått. Köpa i "andrahand" av privatpers/företag. Kan blir jobbigt om summan överstiger ett värde som då gör att de måste "upphandlas". Men de går inte i dessa fall.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi saljer en hel del namn och jag har inte markt att IDN domaner skulle vara mer svarsalda. Vi har salt manga IDN for signifikant hogre summor an detta.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|