FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De har haft strul idag vet jag men min vill fortfarande inte gå igång. Lite frustrerande när man är mer eller mindre beroende av Skype...
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag har också haft samma problem idag. Kom nyss in igen.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan inte ens starta skype längre... Ikonen blinkar till men försvinner lika snabbt från docken... Det går utför nu när microsoft äger skiten!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har också haft problem och samtidigt så fungerade inte skype.com samt att jag hade gjort en uppdatering av datorn... Var ska man leta..
![]() Nåväl, bort med den lilla filen shared.xml så gick allt igång som det skulle. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har provat radera shared.xml fler gånger men det Skype kraschar ändå när jag försöker logga in. Sitter på en burk med Win 7 Home Premium SP1. Det är väldigt jobbigt att ett program som man behöver dagligen inte vill fungera.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
- Avinstaller Skype. - Radera Skype ut program-foldern. - Radera Skype ur registret. - Radera shared.xml. - Starta om. - Installera Skype på nytt. - Eventuellt inaktivera Skype tilläggen i IE Säger inte att det är lösningen men ett tips som eventuellt löser ditt problem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag provade din lösning Jan, men det fungerar inte heller.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jahopp, då var det dags igen:
http://heartbeat.skype.com/2011/06/p...o_skype_f.html Så fort Microsoft är med i bilden krånglar det mesta ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-06-07 klockan 14:04 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|