FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Hittade ingen annan tråd angående EuroAds så jag tänkte att jag skapar en. Jag har ej fått betalt av EuroAds de skulle betalt ut den 15:e och idag är det den 17:e. Tänkte höra om det är fler som har samma problem med EuroAds, eller om det bara är jag. Har nämligen aldrig haft problem tidigare. Det har fungerat galant. Tack på förhand. Senast redigerad av Bricksquad den 2011-05-17 klockan 14:26 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Prova med att maila dem?? 15:e var faktiskt en söndag ;-)
Kontrollera att du har angivit ett svenskt konto och inte ett konto med IBAN nummer. Deras system har olika utbetalningsnivåer beroende på vilket konto typ man har angett.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad jag minns så finns det en tråd om det här som du skrev i förra månaden angående exakt samma sak.. http://www.wn.se/t1047760.html
Precis som förra månaden så tar det tre bankdagar, du borde alltså få pengarna imorgon eller på torsdag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja Haren,
Men har du fått dina pengar utbetalt av EuroAds denna månad? :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, det har jag
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Exakt hur många bankdagar det tar beror på vilken bank du har. Har du samma bank som EuroAds går det givetvis betydligt snabbare. Annars 3-5 bankdagar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Innan hade jag alltid betalningen dagen efter. Men de två senaste gångerna så har det dröjt ytterligare, och då har dom själva sagt att det har varit fördröjningar på grund av annonsörer. Men lär väl komma i dagarna
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vill du ha inbetalningar på exakt rätt dag och blir otålig efter 1-3 dagar så har du nog gjort ett grovt felval i livet ;-) Då bör man satsa på en vanlig anställning istället, som företagare är det alltid en glad överraskning ifall pengar dyker upp på kontot någorlunda i tid.
Gällande penningstransaktioner bör man dess utom alltid låta det gå absolut minst tre bankdagar innan det är dags att kontrollera något. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Inte alltid så lätt att få en anställning skulle jag vilja påstå. Hur många av de som är affiliate skulle vara arbetslösa om de inte fick denna inkomst? Finns det någon undersökning på detta? Det finns helt klart en risk, även om många säkert helst inte vill tänka på det. Därför tycker jag det är viktigt att nätverken kan göra stabila utbetalningar varje månad. Skulle gärna se affiliateprogram som också tar detta på allvar. Vanligtvis är det pinsam ersättning vid fel eller fördröjning... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Fler som väntar på pengar för Mars-månad?
Senast redigerad av Bricksquad den 2011-05-20 klockan 00:33 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|