FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Fick ett mail idag av namecheap där det ser ut så här: ![]() Om ni är intresserade av hur videon är så är länken denna: Kod:
http://www.video.me/ViewVideo.aspx?vid=380843 ![]() MVH Arash |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja, läste om det på ett annat forum och blir så sjukt förbannad... Godaddys ägare Bob är vidrig och företaget bör bojkottas..
De suger också som registrar.. Har aldrig varit med om en utcheckningsfunktion som deras.. Måste beta av mängder av sidor med erbjudande för att komma till betalningen.. Så har du domäner kvar där! FLYTTA!! (Annars stödjer du elefant-slakt indirekt) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Syns att de var så liten tid man fick på sig att flytta domänen, har ett 10 tal där med.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Godaddy är ju lite av domänvärldens RyanAir
![]() Om detta stämmer, vilket jag förutsätter med tanke på att Namecheap vågar sig på denna kampanj, så är det definitivt grund för att bojkotta Godaddy. Snål kampanj dock, känns mest som de vill casha på in på det hela. Annars var det ett ganska dåligt, och väl tidigt, aprilskämt.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-03-31 klockan 18:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ni som gjort byte då, hur funkar de praktiskt?
Jag har inte konto hos NC idag, men håller på att skapa konto nu. Hur får jag över de som jag har hos GD, skapa realease koder någon stans och mata in hos NC? EDIT: Har kört igenom allt på namecheap nu och betalat, blev $20 efter kupongen. Men förstår inte om de är klart, stod att allt var klart osv, men i kontrollpanelen står de också "EPP code is required to proceed with transfer of dentalguiden.info. Please click on the domain above to enter EPP code." EDIT2: ![]() Hittade funktionen hos godaddy, Authorization Code: Send by Email Senast redigerad av BarateaU den 2011-04-01 klockan 10:35 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|