FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Har precis startat ny e-butik på www PUNKT ipow PUNKT se. Vore tacksam för all sorts feedback. Är lite kluven angående designen som Nordisk E-handel gjort (även deras e-handelsplattform). Dels så tycker jag den sticker ut från mängden och man kommer ihåg den, men å andra sidan så känns den lite "billig" och 80-tal ut. Har en helt ny design som jag skulle kunna implementera som jag köpt via en designer på 99designs, men då blir sidan mer "mainstream" och lik alla andra.. Håller på för fullt att fixa till texterna så de blir mer SEO-vänliga. Om ni har några synpunkter på detta så vore det också bra. Vad tycker ni? Skulle ni handla där? Om inte, varför inte? Senast redigerad av lukasbrisman den 2011-03-20 klockan 22:29 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Snyggt!.. .
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tycker att det borde finnas möjlighet att lägga varor direkt i korgen utan att behöva klicka fram info.
Det finns inga åäö i den texten som sitter längst upp till höger. Texten i denna bild är det jag menar: http://www.ipow.se/PICTURE/apreq4hmbhq.png. Designen känns väldigt skrikig och oarbetad, kanske bara är min åsikt. Jag tycker inte att sidan känns säljande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du bör se över färgerna. Grått och svagt gul färg går inte ihop och tankarna går direkt till något annat med samma färg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hehe.. specificera gärna vad du menar med "något annat" :P..
Nedå.. Jag förstår vad du menar. Har som sagt en annan design, åt gråskalehållet, med ny tillhörande logga som är mer clean. Men då blir den samtidigt mer mainstream och sticker inte ut lika mkt. Men skulle man istället kunna göra något med befintlig logga och göra om färgschemat tänker du ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker att designen som du säger är under måttet för vad en design för det priset och 2011 borde se ut. Den känns som back to the 90s.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sen hade det kanske vart bättre att få en design från en riktig webbyrå istället för en tveksam tjänst som 99designs. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker ni borde göra om "breadcrumbsen", istället för:
"Produkter » iPad tillbehör » Högtalare » Produkt" är något i stil med "iPow » iPad tillbehör » Högtalare" mer logisk. Några andra smågrejer: tycker köp-knappen är lite liten och lite väl långt ner på produktsidorna. Förstår mig inte på vitsen med klickbara mini-bilden till vänster om köp-knappen. Det är inga svenska tecken i loggan eller telefon-bilden (som förövrigt visas dubbelt på vissa sidor) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Mycket bra synpunkter!
Skall fixa breadcrumbs. Tycker din idé är bättre än som det ser ut idag. Klickbara mini-bilden till vänster om köp-knappen måste vi ha av den anledningen att vi på vår e-handelsplattform endast kan ha 4 stycken bilder per vara. Då måste vi lägga in en bild per artikel (en vara = flera artiklar) så man kan se hur den särskilda artikeln ser ut i den angivna färgen. Annars får man helt enkelt inte se på något ställe hur den särskilda färgen ser ut, typ på ett iPhone-skal. Den dubbla telefon-bilden är nu borta. Jävla bugg. Svenska tecken skall fixas! Tack för hjälpen! Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|