FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Säljer communityn Islademuerta.se pga tidsbrist. Domänet Islademuerta.se ligger hos webbhotellet one.com. Kan överföras till annat webbhotell,då skickas hemsidan som script. Det finns inga annons kontrakt men stor potential.
säljer islademuerta för 2900 kr. Inga kommentarer tack, ignorerar alla kommentarer som inte har med köpet att göra, är ni intreserade så PM:a mig :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Måste bara flika in och säga att du sålde kopior av denna sida för 100 kr styck på Blocket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
ja jag har inte tid att sälja script och sånt längre så jag säljer både domän namnet och rättigheterna till den. Den näste som köper denna kan tjäna pengar på den. som jag, det gav inte så lite pengar heller.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Får man fullständiga rättigheter till scriptet eller är det en kopia du säljer? Du tjänade "inte så lite" pengar när du krängde dom på blocket, exakt hur många använder sig av ditt script? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Så du tycker inte att en ev. köpare har all rätt att veta att du sålt scriptet på andra håll?
Har ingenting att göra med att andra vill sälja sina hemsidor och att du inte ska få göra det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
inte det alla andra kommentarer kom fel, skulle skriva på annan linje, vart stressad, men jo det är så klar fortsätt fråga om du vill
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Pungar man ut med såpass mycket pengar borde man vara ensam om att ha scripten och sidan för sig själv. Min åsikt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Jag har sålt till runt 20st
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Banned
|
jag har jobbat med den mycket och har spenderat lite mer men måste sälja till det priset för jag har inte tid att hålla på längre, det är därför jag hoppas någon köper. Och man kan heller inte riktigt tänka att man kan gå och köpa en community med domän namn för hur lite som helst, ingenting är gratis
Senast redigerad av Dagboken.eu den 2011-03-11 klockan 16:53 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|