FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
http://www1.euro.dell.com/content/pr...bsd&cs=sebsdt1
![]() ![]() Där är länken till all info för den nyfikne. Datorn kostade 18,000kr exl moms (~22,500kr inkl moms) vid inköp och låg i sin box i 7 månader. Jag har nu använt datorn i ca 8 månader och är helnöjd. Men jag vill köpa något annat, prylgalen som man är. Datorn har 64Gb ultraperformance SSD hårddisk som ger en härlig prestanda. Core2Duo cpu med 3mb cpu cache. 2Gb ram. 12.1 tums skärm (men låt inte "liten" förvirra er, prestandan är bättre än de större bärbara jag testat.) Och endast 1 kilo. Batteriet funkar prima och brukar ge minst 3 timmar på max prestanda inställningar. Finns extrabatteri att beställa från dell för en mindre peng om 3-5 timmar inte räcker. Datorn är i gott skick och prestandan är fortfarande som när den var ny. Jag hade tänkt mig ett lägsta bud på 9500kr eller högstbjudande. Men säger jag att vi har en deal så har vi en deal, då kommer jag inte ändra mig bara för någon erbjuder högre ![]() Skicka PM om ni har frågor eller bud. Datorn finns i Sollebrunn (Alingsås kommun, Västra Götaland) Men leverans kan ordnas inom regionen. Ska även till stockholm då och då. Går även att skicka som paket med dhl, posten eller liknande. Finns det en vilja finns det ett sätt. Kan säljas som privatperson eller företag, vilket som föredras. Senast redigerad av Dennis Holm den 2011-02-28 klockan 15:01 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag menar självklart 9500 inkl moms.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tänkte jag gör det lite mer intressant och kör bud från 4000kr (inkl moms).
Nyvärde var 22.500 kronor, så är en bra deal hur man än ser på det ![]() Får jag ett bud jag blir nöjd med från en köpare som är snabb och inte strulig så kommer jag ta det och avsluta denna annons. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har haft en E4200 och införskaffade precis E6410 med i5:an. Är inte instresserad av att köpa, men kan säga att det är en bra arbetsdator helt klar. Med extra batteriet till 4200 så ligger man på en grymt bra batteritid enligt mig. Kör man mycke on-site jobb och så behöver man sällan ladda den förs dagen börjar gå mot sitt slut.
Lycka till med försäljningen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hmm underligt att det inte finns något pris alls att jämföra med, alltså hittar inte en enda på tradera eller blocket tex. ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Där fanns den iaf. Såklart inte begagnad då. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
anledningen är nog mest för att dom inte brukar säljas.
det är en dator som medelstora och stora företag köper. Sedan finns det nog inte någon som är missnöjd med dem :P. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Åhhh.. jag har haft en sån där hos kund en gång i tiden.
Jävlar vad jag älskade den ![]() Extremt härlig finish på hela datorn, små smarta funktioner (Visst har den en knapp på undersidan för att kolla batteristatus med LED's?) etc. Bjuder 4k ink. moms, dock först i slutet av månaden då jag inte har dom pengarna atm. Köper isåfall som företag mot momsspecad faktura. Bor i sthlm så transport hit föredras, lite riskabelt att skicka fina leksaker över posten tycker jag... :') / Jim |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
4500 bjudet av undertecknad!*
*Under förutsättning att det är Win7 Senast redigerad av Henkutt den 2011-03-06 klockan 13:04 Anledning: klausul |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt bud står kvar, oavsett os eller inte
![]() |
|||