FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hade lite tid över och tänkte starta lite sidoprojekt vid sidan om allt.
Så har skapat www.smsvpn.se idag, tänkte lite förslag hur man ska forma det vidare lite, dock är hela tanken att det ska vara en simpel och smidigt tjänst. Samtidigt att den ska sköta sig själv sedan utan att ta massa underhållstid från min sida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Känns väldigt bra, kan bli en bra tjänst, men de svenskar som befinner sig utomlands och vill se på svt.se kan inte skicka betalsms:a från utlandet, så du borde ha alternativt betalsätt, paypal, payson osv, samt instruktioner hur man installerar en vpn klient och vilka klienter du rekommenderar och sedan en manual/howto hur man gör.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Tänkte inte på det med SMS från utlandet, dock andra betalsätt gör det inte lika smidigt längre och kräver betydligt mer administrativt jobb.
En howto går väl alltid lägga up, bara lite tråkigt att MS rört om allt i nyare win så man får skriva 2 st. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om du öppnar samma tjänst från Irland så blir jag kund, plus alla irländska pubbar runt om i världen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ur vinstsynpunkt så är ju Paypal/Payson betydligt bättre. Går enkelt att "installera" och automatisera. Kan nog bli en trevlig tjänst.. Du får dock bättra på hemsidan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Se över svenskan. "utomlans",
"Men en VPN tjänst är du helt skyddad" borde väl ändå vara "Med en VPN tjänst är du helt skyddad" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
I det här fallet tror jag faktiskt inte de som är intresserade bryr sig det minsta om hur hemsidan ser ut. Annars tror jag det är en bra idé. SVT Play finns det nog en hel del på andra sidan pölen som vill kunna se.
![]() |
Svara |
|
|