FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag höll precis på att uppdatera en av mina sidor som ligger hos ONE.com .. Uppdaterade somvanligt och allt funkade som det skulle. Gick från datorn i ca 5 minuter och när jag kom tillbaka så hade sidan blivit som den var för ca 1 månad sedan och alla filer raderats från FTP servern av sig själv? Vad kan ha hänt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det står något om read-only file system
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Jag har själv haft One.com så jag vet lite om hur det fungerar där borta men det låter väldigt konstigt. Några möjliga händelser; * Någon hade remote-control över din dator och märke att du var frånvarande. Vääääldigt osannolikt dock. * Du kan ha kommit åt någon riktigt konstig knapp precis innan du gick från datorn, kanske när du ställde dig upp som sabbade. Lösning oavsett vad som hänt; * Kontakta One.com - Dom har backup och är grymt effektiva på att leverera backups. No worries! ![]() Förresten; Hur kan du se sidan som den var för en månad sedan samtidigt som alla filer är raderade från FTP-servern? Lite dubbelt, men kan förstå förvirringen när man är orolig/stressad. Hoppas det löser sig. Men det borde det göra då One som sagt har backup. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Pratade med ONE och dom håller på med någon update så det är lugnt
![]() |
||