FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer min design och kodning som ligger på http://happify.se/
Startbud: 500 kr. Paypal och banköverföring går bra. (inte moneybookers) Senast redigerad av Zykick den 2011-01-16 klockan 19:25 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bump. Vi kör på 400 som startbud!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan vara bra om du upplyser eventuell köpare att sidan använder easySlider.
Det är GPL licensierat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Javisst, ber om ursäkt. Jag använder Easyslider som slider mina bilder
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
300 kr som startbud!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Norman:
Detta borde betyda att licensen "smittar av sig" och gör hela designen till GPL? HAMP3: Om nu din design blivit GPL så kan du väl skicka över den direkt till mig.. Senast redigerad av KristianE den 2011-01-17 klockan 21:55 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Skriptet är ju färdig "instrallerat" så det är bara att tuta och köra! Menar du gratis? näe.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bara för att man använder ett verktyg som är GPL licenserat, betyder inte det att hela sidan blir det. Hur vore det om du korsar saab-material med volvo? Vad blir det då för blandning hade du tänkt dig?
Nää.. Det är fortfarande upp till HAMP3 vad han gör med sidan, vare sig om han säljer den för pengar, eller kastar den i papperskorgen. DOCK får han inte sälja enbart slidern till någon, för DEN är under GPL licens. Eller rättare sagt, han får inte ta några pengar för slidern alls. Utan det du köper är allt annat än slidern. Dock får du med dig slidern och får använda den hur mycket du vill, men HAMP3 får inte ett öra för just slidern. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||