FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Senast redigerad av filipb den 2011-02-06 klockan 13:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Lägg till nån schysst bakgrund du kan använda dig av kanske? Nån i ljusgrått eller liknande. Gillar personligen enkla svart-vita hemsidor. Det som kanske saknas är en FAQ. Information om leveranser etc, returneringar. (dvs. De vanliga FAQ frågorna som de flesta webbutiker har.) Lycka till! Gillar addressen starkt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kul logga. Men det skadar inte att först och främst ha lite text så man förstår vad det är man ska göra på sajten och vilka ni är. Toppbilden är tokstor, halvera. halvera även storleken på menyn, om folk är blinda vill dom inte ha några coolt designade kläder ändå. Färgmässigt kan det funka som det är och istället låta produkterna stå ut med sina färger.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror nog inte din design är 100 klar.
Men fixa in en bakgrund, ljusgrått som Kimppa skrev, alternativ ta en "texture stock" till bakgrund, kan passa in, riktigt fint. Försök hålla uppe menyn, liksom nu länns den lite "död", kanske ska sätta en ruta med hm, 4-5 i radius så du får runda hörn och sätter lite färg på den med? Sen gillar jag inte när jag hoovrar runt bland tröjorna, jag får typ ingen känsla på att jag har musen på just denna tröjan / detta plagget.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Har bestämt att bara köra svart/vit och göra det lite till sidans image.
Har flyttat runt lite nu så att allt hänger samman bättre.. mer comments? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varken logotypen, menyn eller kundvagnen matcher varandra vertikalt. Don't like.
Jag tycker inte att man modellens huvud ska ligga precis i överkanten utan det mår bättre av lite luft mellan huvudet och bildens topp. Den svartvita bilden känns lite malplacerad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
kalasboll: tack, borde vara bättre nu right?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
något mer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Sidan och layouten tror jag du lyckats pricka rätt med, med tanke på vad du verkar vara ute efter. Tyvärr måste jag säga att produktbilderna inte håller måttet. De ser ut att vara tagna från typ cafepress eller något. Producera lite tröjor och ta riktiga bilder med modeller med huvuden och personlighet. Jag tror du kommer sälja mer på att bygga en känsla av identitet, så det funkar nog inte att fokusera på motiven i ditt fall.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Sidan är väldigt stilren och minimalistiskt, vilket fungerar bra i detta fall.
Dock är jag lite fundersam över den svartvita "stadsbilden" på index sidan som ligger ovanför tröjorna. Visst, det är fint med lite cleana bilder som snyggt smälter in. Men den säger verkligen ingenting för mig. Du kanske ska lägga till någon text i bilden som gör den lite mer "personlig"? Annars finns det väl inte så mycket att kommentera. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|