FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer dessa 4 domäner om intresse finns, tanken bakom dessa var att göra ett SEO experiment, domänerna lär inte få några typeins men misstänker att dom fungerar riktigt bra för optimering vilket det nu ser ut som jag inte kommer att ha tid att testköra.
sakerhetsdörr.se säkerhetsdorr.se sakerhetsdörrar.se säkerhetsdorrar.se "säkerhetsdörrar" 9900 exakta sök i månaden enligt keyword tool "säkerhetsdörr" 9900 exakta sök i månaden enligt keyword tool MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är alltså inte säkerhetsdörr.se eller sakerhetsdorr.se? Du har inte stavat fel, alltså?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Med en snabb whois så ser det ut att stämma, "halv-IDN" domäner =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hahaha, får samma. Komiskt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja det stämmer, :P som jag försökte förklara i första posten domänerna ser alltså ut precis som jag skrivit dom och var tänkta för ett SEO experiment. Misstänker att dom matchar 100% mot sökterm "säkerhetsdörrar" precis som domän "säkerhetsdörrar.se" eller "sakerhetsdorrar.se" hade gjort men har alltså inte haft tid att testköra detta.
Halv-idn var ju ett rätt bra namn på det. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|