FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, har lite nyfikna frågor ang e-kommers, jag har alla kunskaper för att bygga, marknadsföra en ebutik, men däremot när det kommer till produkter, inköp har jag verkligen noll koll! Hur gick det till när ni öppnade eran första ebutik, vilken "inriktning" valde ni och ha och framförallt, varför? Hade ni något ingångskapital eller körde ni beställningsvis, beställde från leverantören?
Tacksam för alla upplysningar jag kan få ang. detta! God jul på er! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Alla sätt fungerar, i princip.
Vissa butiker har eget lager, vissa beställer on-demand och vissa kör drop shipping. Vissa börjar med lite kapital och växer organiskt, andra tar lån. Inriktning bör dock vara något man brinner för och/eller kan mycket om. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Sparade ihop pengar under en langre period och efter det tog jag kontakt med mina vanner inom branscherna for att se vart jag skulle vanda mig for att fa bra inkopspriser. Efter nagra manader sa blev planboken tjock. Men jag donera 15% av mina vinster fran mina foretag till barncancerfonden i Sverige varje ar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Fast erotik är väl knappast lönsamt nuförtiden? Tycker konkurrensen är stenhård.
Har du tips på mobiltillbehör så får du gärna höra av dig Doctor Data ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|