FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kul o veta. Hur många av er här driver en blogg / webbsida på heltid?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag gör
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Inte jag, det tar betydligt mer tid än så..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag med, men jobbar inte heltid. Jag jobbar när jag vill och känner fört, vilket säkert blir mer än heltid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Just nu gör jag det på halvtid. Jag tar det sista steget om några månader.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Handlar det om hur mycket tid vi lägger ner eller om webbplatsen/bloggen är den primära inkomstkällan?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag bloggar en del, men utanför min "vanliga" heltid och även utan ekonomisk vinning, så det kanske inte räknas!?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag tror tanken är "vem lever på sina siter".
internet is a wonderful place.. Vi kan göra mycket här. men det är ju inte för alla, vissa föredrar "vanliga jobb" ![]() Lever själv på internet. tiden som krävs av mig är inte heltid men jag lägger nog ner en del tid på det bara för det är kul. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag driver 2 bloggar och runt 10 webbplatser. Detta görs vid sidan om mina studier.
Om några månader tar jag studenten, och då är det heltid som gäller ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
men jag har "levt på och utav internet" de senaste dryga 10 åren.. ..och mitt "vanliga jobb" ÄR internet! Tycker fö att jonny´s fråga var väldigt relevant. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|