FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag tycker den ser rätt "läskig" ut (ur en krass estetisk synvinkel), men det gör förvisso flera av mina egna sajter också ;-) Däremot tror jag att denna småfula design funkar användarvänligt och framför allt kommersiellt och DET är ju trots allt poängen.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lika dålig som tidigare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Gillar bakgrunden, men tycker den är för snygg för övriga delar som är lika fula som de varit sedan starten. Kan ingen lyckas putta ner Blocket?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Blocket är fult som stryk. Översvämmat med dampiga annonser. Kassa extrafeatures. Dålig sök (testa att skriva "gittarr", "gitar" eller "gittar"). Fast den är jäkligt snabb. Kanske är det som är hemligheten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Nja, det är bara en liten del. Fråga 100 slumpvis utvalda personer vilka sidor på nätet de känner till där man kan köpa och sälja i andra hand. Fråga därefter de som använt Blocket om det är något de saknat när de använt sidan. Där har du "hemligheten".
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad bra, jag har för låg upplösning för att se halva reklamen på högersidan...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det känns väldigt trångt nu när de har centrerat sidan. Tyckte det var bättre förr!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tror annonserna funkar ganska bra faktiskt. Det är ett företag som har väldigt omfattande erfarenhet när det gäller annonsering.
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|