FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej tankte fraga er har pa forumet hur manga doman namn ni reggar nar Loopia/Binero etc sanker sina priser? O har ni gjort ngra kap?
posta garna lite exempel (om mod tillater) pa vilken typ avnamn ni reggar. mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur många registrerade du?
Jag registrerade 45 stycken, de flesta av dem hos CityNetwork. Många har med systemvetenskap/webbutveckling att göra men registrerade även webly.se då den känns klatschig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag reggade 18 st genom City Network. Om det var några kap vet jag inte men fijiöarna.se/fijioarna.se hittade jag..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Reggade totalt 100 på binero och citynetwork :P
Många var olika ord som har med min e-butiks verksamheter att göra, ska bygga lite sidor som skickar trafik och länkkraft till e-butikerna. Typ av domäner: armband24 berlocker24 halsband24 osv... varmeverktyg hair-care skin-care inpackning osv... Samt en del kändisnamn tog typ Elles lista på dom 20 hetaste kändisbrudarna 2010 och körde dom igenom kollen blev förvånad när i princip alla vara lediga:P Typ av domäner: ScarlettJohansson EmmaStone AshleyTisdale HeidiKlum NataliePortman osv... Resten var olika domäner som jag har idéer för Några exempel adserve bidway mypoker osv... Alla är .se Oj nu blev det ett långt inlägg :P Domäner, vuxenvärldens samlarkort ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag registrerade 1.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag registrerade 10st hos binero, och fick samtidigt ett fint webbhotell för 1kr!
![]() Domänerna blev: filmsamples.se finnratt.se htmltips.se jessciahildenborg.se jonssondesignblogg.se reklamlankar.se reklamrelaterat.se webbdesignmaterial.se webbdesigntips.se webbmaterial.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nice med manga svar =)
Sjalv reggade jag bara cirka 5 st hos loopia. Nagra av dem var Boliger.eu ( Bostader pa danska) Dittombud.se mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag reggade ungefär 15 st. Det blev lite blandat, men de flesta ska fungera som informationssidor.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Reggade ~50 hos Loopia och mina guldkorn var väl;
Flöde (.se) MyLoan (.se) Utskriftsvänlig (.se) Kostymbyxor (.se) Framtidsbranscher (.se) Framtidsyrken (.se) Där kanske du fick lite inspiration om vad man kan hitta på ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|