FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
76/100 på en sida jag gjorde för 9 dagar sedan som har 30,000 sidor.. utav dessa är endast 24 (inte 24,000) sidor indexerade :P. fick 10 minus för det.
Nu är ju denna sidan inget seriöst egentligen även om innehållet är okej. Kändes dock lite ironiskt att jag i teori har 86/100 utan ett uns av erfarenhet av seo. Tror dessutom inte siten är superSEO vänlig :P. Dock värd information att beakta, all information är av värde i min mening. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Du flyttade på bilden. sedan du gjorde posten.
Tycker om denna versionen bättre faktiskt. kändes som man tittade rakt på dig först innan man läste texten. Dock så tycker jag inte om textens skärpa. Är det typsnittet eller storleken som gör det? Jag kör 2x 24 tums skärmar i högupplösta widescreen. Och en 19 tum i 1280x1024. i alla dessa 3 skärmar så var texten pixlig/oskarp att läsa. prova göra 3 exakta kopior på index.html namnge dem index1.html index2.html index3.html och välj 3 andra fonter/text inställningar. och länka sedan till dem här. Så kan du få feedback på vad andra tycker på de olika ![]() Vilket fall som på resten av sidan tycker jag du gjort ett ypperligt jobb att se proffsigt nog ut samtidigt som det är stilrent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är din sida indexeras hos Google.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja, mycket bättre med bilden till vänster - nu väger sidan jämt
Håller med mervinst om typsnittet. Jag gillar Myriad Pro men det har en nackdel att bli lite oskarpt på skärm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Gillar enkelheten och logotypen på sidan.
Mina tankar som jag tycker du ska tänka på: - Ta bort "skolfotot" på dig själv. Är det företaget eller dig själv du ska marknadsföra? När folk ser Gothenburg Design så väntar dom sig lite mer än ett enkelt foto på dig. - Jag skulle själv vilja ha mer information om dina olika projekt under portfolio. - Ta bort radavståndet <br> mellan rubrik och formulär under kontakt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|