FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har förförsta gången börjat använda mig av googleadwords.
Till en början verkade allt mycket smidigt och enkelt. Efter 1 dag stänger dom ner alla mina annonser utan ge mig en anledning, står endast Ej godkänd. Dom har även dragit pengar från kontot på klick som aldrig registrerats. 12 okt Kampanjaktivitet: 10 klick 229,47 Eftersom dom har stängt ner alla mina aktiva kampanjer så har det inte skickats någon trafik men endå debiterar dom kontot ? Och det värsta av allt, det finns ju inte ens någon man kan maila för att försöka klargöra detta. Otroligt besviken ! PS: Jag håller mig till alla riktlinjer... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Posta en dump på alla kampanjtexter och rubriker du hade uppe.
Samt hur vet du att det inte har dragit för de klickade? Vilka sökord har det klickats på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Här är en liten dump. Senast redigerad av inpbox den 2010-10-12 klockan 21:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Verkar som om du har problem med googles riktlinjer för läkemedelsannonsering. De har också synpunkter på innehållet på målsidorna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
och om den stängdes klockan 12:00, 2010-10-12 (senare på dagen) då är det fortfarande "idag" så klick kan fortfarande ha hänt mellan 8 och 12. Så förstår jag det på din förklaring då det är kanske lite luddigt förklarat. Vad som är riktigt vet ju du bättre dock :P. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|