FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Någ som vet om man kan få tag på nyhetssändningar från t.ex. TV4 eller svt från den 11:e september 2001? har sökt på både nyheternas hemsidor samt youtube men hittar ingenting.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kontakta SVT och TV4.
Av ren slump tittar jag just nu på "9/11 Coincidences" på YouTube. Tycker att den här är tydligast: http://youtube.com/watch?v=EZ9BofDUXv0&feature=related |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
Har de gått vidare med ämnet eller har regeringen och folket lekt blinda? Även om det nu kanske är någons påhitt så är det ju helt klart något att argumentera över... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Jag har nu sett hela den serien samt "September Clues" och tycker att en hel del bildbevis väldigt tydligt visar att inspelningarna är redigerade i efterhand samt att det kan ha varit så, att det hela var ett s.k. Inside Job. En del klipp visar på tydliga bevis att byggnaderna sprängdes avsiktligt.
Rekommenderar er att se hela serierna "9/11 Coincidences" och "September Clues" på YouTube. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Framgår inte varför du behöver sändningarna men är det för personligt bruk så kan jag tipsa om "nyhetsåret 2001" som finns på DVD och baseras på nyhetssändningarna från TV4 det aktuella året.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
När temat ändå är uppe så bör ni även se: http://www.pentagonstrike.co.uk/flash.htm
Det intressanta är att varken planet eller någon del av det syns i någon bild alls och de enda inspelningarna som kan ha filmat planet (eller missilen, vilket jag tror på) har beslagtagits inom några minuter och aldrig visats. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur skruvad måste man vara för att något av detta ens ska vara troligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
|