FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Blizzard Entertainment har ju redan en egen communitysida och forum för SC2. En svensk sajt tror jag inte är värd särskilt många kronor och enbart domänen är nog tämligen värdelös om du inte lyckas hitta rätt köpare. Hobbyentusiaster kommer hitta på egna mer personliga domännamn istället.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om Sverige någon gång får upp ögonen för e-sports kan det bli en toppendomän. Ta en titt på USA:s större broadcasters för SC2 (HDStarcraft, HuskyStarcraft, Day9) på Youtube - de har en fasligt stor tittarskara trots att e-sports inte är vidare stort där ännu. Som sig bör brukar ju Sverige haka på efter några år.
Att bara slänga upp en aggregeringssajt för nämnda amerikanska kommentatorer skulle säkert kunna generera en hel del trafik, från Skandinavien eller annorstädes beroende på hur man riktar den. Hejja e-sports! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har fått långt över "ett par hundringar" som bud.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Meddelande raderat
Senast redigerad av kippex den 2011-01-23 klockan 18:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag har hört runt lite med domainers ja känner ingen av dem jag har kontakt med skulle buda över 1000kr . jag står dock fast vid 1500:- skulle parkera den . men som någon redan säger ger inte CPR på gamingsiter mycket.
får jag fråga vad du haft som högsta bud på denna? Jag hoppas verkligen du kan motbevisa alla här på WN och en dag visa upp att det ändå var en guldgruva till domän. skulle va roligt , särkilt för dem som påstått den e värd nån hundring Senast redigerad av knullis den 2010-08-31 klockan 12:47 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lås tråd, blir väl auktion.
|
||