FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Säljer mitt spelserver-projekt då jag inte har tid för det. Playhost.se Systemet är köpt av en medlem här på wn och är helt komplett med: Sms-betalning (mo-sms) Bokning av spelservrar (CS 1.6 och CS:Z) Klankonton Administration av spelservar (lägga till, ta bort, ändra) Administration av medlemmar (ta bort medlemmar, skicka credits) Egen spelserverconfig. Siten säljs komplett med domän (playhost.se), kod, kundbas. Vi har tyvärr inte fulla rättigheter för designen så den lär ändras efter köp. Statistik: (Sedan start för 6mån sen) Antal bokningar: 486 Bokningar idag: 0 Antal användare: 179 Vi har cirka 15-20 spelservrar gående på servern i dagsläget och tar 100kr/server. Om så önskas så kan avtalet för den dedikerade servern hos Adminor tas över (700kr exkl moms/månad med nuvarande avtal). Släng iväg ett pm om du önskar inloggning för test av systemet. Ställ gärna frågor i tråden, har säkert glömt något. Startbud: 500kr, auktionen avslutas 2 dagar efter senast inkommet bud). Senast redigerad av pulzion den 2010-07-26 klockan 14:14 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
bjuder 500
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Säljer du som privatperson eller företag?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur många bokningar har du haft senaste 3 månaderna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 1000:- exkl moms via pm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad är inkomsterna/utgifterna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi gick plus cirka 300kr per månad vid start.
Dom två senaste månaderna har vi gått minus cirka 400kr varje månad, anledningen till det är att jag inte längre hade tid att marknadsföra siten. Utgifter per månad har vart 700kr exkl moms för den dedikerade servern. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Rabatterar givetvis för nya köpare med 200kr/mån för serverhyra , iallafall första halvåret
![]() *är uthyrare av servern* |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|