FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vår MySQL på FS-Data verkar har lagt av. Nån annan som har problem?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
De har fixat det nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
WN skulle ju kunna be alla ISP'er skrota sina ärendehanteringsssytem - WN har ju det gratis.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker faktiskt att WN borde städa upp lite. När det gäller små saker som berör ett fåtal personer så tycker jag att man kan låta bli att skapa nya trådar.
Bättre ha en sammanfattad tråd istället... Sen är det ju klart att en stor leverantör får fler fel rapporterade just pga det är större. Många komplexa system, mycket som kan strula på olika ställen. Lättare hålla sin SLA:er och utnämna sig själv som helt ofelbar om man är liten, vägrar rapportera hur pass stor verksamhet man har, döljer sig bakom utländska TLD:er och klankar ned på alla andra ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Håller med Norman. Särskilt i de fall då det är uppenbart att det är kunden som klantat sig är det onödigt att svärta ner isp:ns rykte.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
WN's moderatörer lyser med sin frånvaro :P
Kan vi få nån input snart på denna fråga? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|