FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vi kommer inte att redovisa annonsörer på detta forum, eller någon annan typ av s.k "egenreklam", då vår tidigare tråd togs bort av sådant skäl. Däremot är vi mycket öppna med redovisning av våra annonsörer via vår hemsida, där Ni också kan se våra flesta kampanjer i hela Europa, tillsammans med upplägg och ersättning, dvs. helt öppet och utan registreringskrav, en modell som också Skandinavien kommer att följa. Dock skall poängteras att det mycket riktigt som tidigare sagts inte finns några kampanjer redovisade på svenska sidan. Dessa kommer kontinuerligt att läggas upp, med början i nästa vecka, och jag kan bara be Er att därför följa utvecklingen på www.netaffiliation.com. Vi la upp denna tråd i syfte att informera Er om vår uppstart i Skandinavien, vilket vi tror kan vara av allmänintresse för alla webmasters/publishers. Har Ni frågor är Ni hjärtligt välkomna att höra av Er, antingen telefon eller via mail [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Registrerade mig nyss men som sagt inga svenska annonsörer än så länge.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om ni nu är Citat:
Den AHA-känslan tycker jag att man inte riktigt får i dagsläget vilket (för min del i alla fall) tom ger en negativ feeling som kopplas till företaget. Men det är ju bara jag... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jan A Holmbäck är tidigare Sverigechef på Adfair. Om någon hade missat det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Adfair HAR fungerat jättebra för mig under nästan 2 år, under 2008 och början av 2009 var de mitt favoritnätverk, men sedan de tappade Jan som var tidigare manager så sjönk ersättningen på de program som var attraktiva för mig och då övergick jag till andra nätverk och det är nu först på slutet det har varit segt men jag har fått pengarna som var innestående (2 månader) , vilket dock inte var stora summor att prata om. Men då jag tidigare låg på höga 5-siffriga belopp kom pengarna varje månad. Jag hoppas att vi i fortsättningen kan lämna denna diskussion åt sidan, och koncentrera oss på Netaffiliation. Netaffiliation finns nu här för att skapa långsiktiga och lönsamma samarbete, och Ni som är intresserade av det, är välkomna till oss som partner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men det ska bli spännande att se nu den här veckan vad det dyker upp för något. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag instämmer med Princess Lee. Adfair fungerade bra under Jan Holmbäcks ledning. Visst kunde utbetalningarna vara några dagar sena ibland men ett samtal eller mejl till ekonomiavdelningen i Danmark så var det problemet löst. I många nätverk har inte ledningen med själva utbetalningarna att göra utan det administreras från ett annat land (där ofta en toppstyrande ägare sitter). Jag är övertygad om att respektive områdes/landschef är de som lider mest när relationen till affiliates hotas. Det vill förmodligen inget annat än att utbetalningarna fungerar så att de kan koncentrera sig på sitt verkliga uppdrag - att leda och styra sin enhet mot och med vinst. Det blir allt vanligare att vi affiliates har förutfattade meningar och det beror självklart på att vi länge (och i viss mån fortfarande) betraktats som livegna - något som är lätt ersättbart. Det får dock inte slå runt så att vi är de som istället tappar respekten och inte ens ger nya nätverk en chans för att en eller flera av deras medarbetare tidigare jobbat för en mindre seriös eller framgångsrik arbetsgivare och/eller för ett företag som av någon anledning gått i konkurs. Jag är övertygad om att Jan Holmbäcks seriositet och ambition som vd för det aktuella nätverket är minst lika hög som din - som affiliate. De ska bryta sig in på en kraftigt konkurrentutsatt marknad och vill därför tala om att de finns. Och det försöker de göra bland annat i detta forum där affiliates häckar. Jag tycker det är utomordentligt bra och smidigt att nästan all information som är viktig för oss hittar hit. Låt det få vara så. Om risken är stor att t.ex. ett nätverk som postar ett inlägg här får negativ publicitet av detta, avstår de hellre och det förlorar VI på. Jag vill understryka att jag inte har någon som helst koppling till Jan Holmbäck eller det aktuella nätverket, men jag har anmält intresse som affiliate. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Måste vara det mest komplicerade nätverket? Är det någon som använder Netaffiliation?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|