FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
OBS: gammal tråd som uppdaterats, se mitt svar en bit ner i tråden (#4).
---------- Le Parkour är inte en extremsport (som det stod i Metro), utan att ta sig fram så snabbt, effektivt och kontrollerat som möjligt utifrån sina egna förutsättningar. När man tränar le Parkour letar man ofta upp ställen där man kan öva på att ta sig förbi hinder på olika sätt. Dessa ställen kallas för spots. För att hjälpa traceurerna (parkour-utövarna) att hjälpa varandra att hitta dessa spots byggde jag the spotfinder. Du hittar den på traceur.se. Sidan bygger på Google Maps. Användarna kan lägga upp nya spots, med bilder, som administratören sedan aktiverar. Det finns en spärr som begränsar till Sveriges gränser på ett ungefär, men det är enkelt att ta bort om man vill expandera till andra länder. Jag har många idéer till utveckling av sidan, men tiden och energin räcker inte till att förverkliga dem. Så därför vill jag nu sälja hela projektet till någon som vill ta det vidare. Om du önskar kan jag stanna kvar på ett hörn som idémaskin och bollplank. Jag lär även fortsätta lägga in spots och ladda upp bilder... Domäner som finns registrerade:
Jag har även dragit igång ett litet sidoprojekt, som följd av att många frågat om min träningströja med Parkour-tryck. På shop.traceur.se/dev finns således en nästan färdig, enkel beställningssida för tröjor och t-shirts. Dealen med leverantören är klar, om man vill köra på den... Leverantören tar emot beställning från sidan via epost, köparen betalar direkt till leverantören. Men det går säkert att lösa på annat sätt. Jag har inget företag, så jag valde att ställa mig lite mer utanför. Budgivning tillämpas. Budstart 10.000:- Jag säljer som privatperson. Ange i ditt bud om du vill ha mig kvar i projektet och vilka domäner du vill ha. Skriv svar i tråden eller skicka ett PM. Jag har mycket att tänka på just nu, så budgivningen får pågå åtminstone till tisdag 20/5. Senast redigerad av Surfaren den 2010-03-11 klockan 21:12 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjejen blev inte så glad över att jag skulle sälja hennes favoritsida, så vi kan betrakta budgivningen som avslutad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
lycka till med sidan!
parkour är GRYMT roligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag drar upp denna tråd ur jorden då jag nu återigen bestämt mig för att sälja projektet. Några skillnader mot tidigare:
Jag ser hellre att någon köper hela sajterna och tar dem vidare in i framtiden, men om intresset saknas kan domänerna säljas löst. I det fallet får jag göra mina användare besvikna och lägga ner sidan helt... Maila gärna till d (a) nny . se vid intresse, då jag håller bättre koll i min mailbox än på WN. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har du statistik över besökare och inkomster?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är smått intresserad av scriptet bara...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Bumpar tråden en sista gång. Är du intresserad av någon del av sidan, hela klabbet, bara en domän... Skicka pm!
(Vänta inte för länge, jag plockar nog ner sidan i helgen om ingen hör av sig...) Edit: såld. Senast redigerad av Surfaren den 2010-03-24 klockan 15:39 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|