FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bud mottages på enskilda domäner eller allihopa om så önskas. Prisidé 500-2000kr per domän. Alla bud är dock välkomna.
valkommen.nu taklampa.nu soffbord.nu slickafitta.nu skinnsoffa.nu rynkor.nu rakadfitta.nu modernfurniture.se modernfutniture.dk lappar.nu kylochfrys.nu komedier.nu kjol.info jagvetinte.nu fundfaq.net fatolj.nu fatolj.info celluliter.nu Senast redigerad av digitalestate den 2010-03-04 klockan 14:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Säljer du som privatperson eller företag, och vem står för överlåtelseavgiften (som inte är att leka med på .nu)?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Vad var tanken att du skulle använda rakadfitta.nu och slickafitta.nu till?
![]() *asgarv* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Roliga domäner ^^ Jag ryggar StateCollapse's kommentar
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Da prisiden ar mellan 500-2000 och agarbyteskostnad runt 2000-2500 sa tanker han antingen ga back 500-2000 per doman eller ocksa betalar koparen agarbyteskostnaden. Om du vill ha en vild gissning fran min sida sa ar det alltsa koparen som ska betala (vilket ocksa i de flesta domanaffarer ar praxis).
Senast redigerad av Isak den 2010-03-04 klockan 21:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jodå Isak, jag gissade att så var fallet.
Det är dock sånt det brukar frågas efter, och vi behöver fortfarande veta om vi kan dra momsen på köpet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Däremot känns det ju bättre att köpa av någon med f-skatt. Senast redigerad av BjörnJ den 2010-03-05 klockan 08:37 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kan sälja dem genom företaget och skicka faktura.
Eventuell överlåtesavgift betalas av köparen. Alternativt så gör vi ett köpeavtal för att kringgå .nu's avgifter. Har gjort på det sättet vid tidigare försäljningar, då pekar jag bara adressen dit du vill och du äger domänen rent juridiskt även om den ligger på mitt webbhotell. Angående snuskdomänerna så är de reggade med anledning av att många faktiskt söker på just de orden i kombination, borde alltså finnas goda möjligheter att ranka bra i serpen om man vill bygga ngt på dem. Känner att jag inte kommer att göra det själv dock ![]() Senast redigerad av digitalestate den 2010-03-05 klockan 15:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
slickafitta.nu, där skulle man, ifall man är intresserad av domänen skapa en sajt med information om hur man slickar fitta. Lite tips och ideér från erfarna män. Men nu lämnar jag tråden åt dom som vill bjuda på domäner. Ville bara kommentera ditt svar till vad tanken var att du skulle använda domänerna till. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|