FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
snygg sida, men är inte marknaden snart mättat på den här typen av siter?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Hej Menox, tyvärr finns det några mindre seriösa aktörer inom sektorn för online auktioner, precis som det finns inom andra sektorer. Inte så mycket vi kan göra åt, dessvärre. Många av de internationella auktionssidorna går riktigt bra numera. Det finns ett stort intresse internationellt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
VIP
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
VIP
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
5 sekunder låter klart mer än vanligt. Det brukar sällan ta mer än 1-2 sekunder (i värsta fall). Att det överhuvudtaget ska ta tid beror på att vi har BidJames, en bidbutler som kan buda åt dig. Systemet checkar därför först om det ar nagon BidJames som lagt ett bud innan den stänger auktionen. Vi försöker nu optimera processen för auktionsavslut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
VIP
|
BarateaU: Det är servertid, dvs PST (Pacific Standard Time). Ska se om vi inte kan göra det enklare för användare, så att det alltid blir lokal tid..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Sidan är en helt ny typ av site, cash auktion. Den går inte att jämföra med något annat. Om marknaden är mättad eller inte återstår att se. Förmodligen blir Sverige en minimal marknad, det är framför allt USA som vi inriktas oss på. Har sett en väldigt snabbt trafikökning den första månaden åtminstone, vilket är kul. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Maccke: Jag kan tipsa om ett blogginlägg som jag skrev för ett år sen eller så hur man bör göra för att förhindra att hamna i skräplådan när det gäller aktiveringsmail. Sök på spamassassin på min blogg
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Men tanken med denna tråd var ju att få feedback på BidOnCash - inte att folk kommer in och räknar upp alla konkurrenter + vänner (?) som har någorlunda liknande sida. Om det är någon bra sida - som har framstående funktionalitet eller erbjudande så kan jag förstå. Men sidan du pekar på verkar inte ha många rätt.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|