Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Fynda Sony Vaio P

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-01-21, 08:57 #11
jompers avatar
jomper jomper är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
jomper jomper är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
jompers avatar

Reg.datum: May 2004
Jag puttade i en 32GB SSD i min gamla X40-Thinkpad och även den blev grymt snabb. Och tyst. Väger som en netbook och har prestanda som en netbook men har ett tangentbord med fullstora knappar och en skärm som i alla fall inte är pytteliten. Fyller väl fem år iår..
jomper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-01-25, 15:00 #12
emptys avatar
empty empty är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
empty empty är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
emptys avatar

Reg.datum: Jan 2006
Hej,

Beställde precis! Hur funkar datorn? Upplösningen äger ju, men blir det jobbigt att sitta vid den lilla skärmen?
empty är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-02-02, 14:05 #13
Adestro Adestro är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2007
Adestro Adestro är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2007
Citat:
Ursprungligen postat av empty Visa inlägg
Hej,

Beställde precis! Hur funkar datorn? Upplösningen äger ju, men blir det jobbigt att sitta vid den lilla skärmen?
Du har säkert redan fått den vid det här laget, så jag antar att information är överflödig?

Jag använder sällan datorn längre stunder, mest när jag inte orkar bära med mig min större laptop eller när arbetsutrymmet är knapert. Den fyller sin funktion perfekt, att installera Windows 7 fungerar fint. Dock är det lite problematiskt att få igång 3G i annat än Vista, enheten måste mjukvaruaktiveras via Sonys program. Det programmet lyckas jag dock inte få igång utan det blir bara ett "piano" (råkar du ut för det kommer du förstå). Om du lyckas få igång 3G i Windows 7 får du gärna återkomma här!

Batteritiden med standardbatteriet är väl heller inget att hänga i granen. 2-3 timmar med slösurfande och lite skrivande.

Den första modellen kommer ju med Vista och dussintals crapware förinstallerat. Vill du ens kunna använda datorn råder jag dig att lägga in en ren installation av XP/Vista/W7 på egen hand. Nu vet jag att "Windows Experience Index" inte är något bra benchmark, men jag fick 1,4 med standardinstallationen och 1,9 efter ominstallation...
Adestro är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017