FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Märkte just att jag hade massa studsade utbetalningar från Commision Junction. Deras direct deposit stöder inte IBAN så man använder vanliga clearing + konto. De tillåter bara 4 siffror i clearing samt 10 i kontonumret, och knäppa Swedbank har som bekant 5 siffror clearing eller 11 siffror konto - är det någon CJ-användare som måhända använder Swedbank och kan råda mig? (Ja, har frågat och väntar på supporten). Danke schön. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
alltså 8327-9 blir 8327 eller 8169-5 blir 8169 sen har nog inte Swedbank 11 siffror i kontot. Ta bort alla bindestreck så blir det 10 tecken! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ah ja, så drar jag mig till minnes att jag gjort på något annat ställe. Tack för tipset, jag testar det så länge och ser om det går bättre. Det är den där sista clearingsiffran som man (ibland) kan flytta över till kontonumret och det fungerar ändå verkar det som.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hos CJ ska du ange enligt följande om du har Swedbank.
Account Number: XXXXXXXXXX (Kontonumret, 10 siffror utan streck) Routing Number/Sort Code: XXXX (Clearingnumret, utan sista siffran) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ser ut som du fått den hjälpen du behöver men om du fortfarande behöver support kan du maila mig på [email protected] /Emil Karlsson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jadå, tack för hjälp och respons allihopa!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|