FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Haha men det ÄR ju en gris på bilden!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Precis. Det är knappast kriminellt att påpeka det.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kejsarens_nya_kl%C3%A4der |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag tror inte det ger så mycket att fortsätta mailkonversationen. Strunta i dem bara. Tråkigt att det hotas med polisanmälan bara, vilket i detta fall inte kommer leda till något. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Här är rätt fina exempel på hur man kan svara på sådana roliga mail:
http://existenz.se/forum/?p=viewtopic&id=475 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nej enligt lagen om efterblivna internet-surfare får man kalla deras barn fula om de hotat med polisanmälan.
Jag har läst 20p juridik så jag vet vad jag snackar om! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Haha, lysande sarkasm som gör min dag 0,2% mer lättuthärdlig ;-)
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej igen!
Fick ett mejl av dem igen igår de tyckte jag var en dålig människa som kallar barn för grisar. MIn fråga till dem var ju bara vad det var som gällde men de fortsätter hacka på mig. Orginal text Citat:
Efter förra mejlet står det nu ett killnamn istället. Är väl en hel familj som är pissed off. Hade de bara frågat snällt från början att titel var dålig hade jag bytt. Inte när de håller det på en såndär låg nivå. Zstream: Haha den lagen skulle jag också vilja kika på, skulle du kunna länka. ![]() Crazzy: Hah ja de verkar få hot ofta, fast det är ju iofs lite värre saker. Senast redigerad av oloflolof den 2010-01-19 klockan 16:56 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
haha!
![]() Nä jag hade tänkt att inte visa den så jag inte började få ännu mer mystiska mail från samma(det går ju att göra så det ser ut att mejl kommer från en viss person) Har dock inte fått några mer svar. De kanske insåg... ^^ |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|