| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Exakt, när det oftast är kunden som gjort bort sig så är det givetvis inte webbhotellet som ska stå för kostnaden. Det är ju en helt annan femma om det beror på misstag från webbhotellets sida, då är det upp till detta att lösa problemet.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
På samma sätt som elbolagen visst får tjäna 1.3 Miljarder om dagen. Men vi konsumenter måste ju naturligtvis använda vår kraft i att påpeka saker som inte tycker verkar rimligt. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#15 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#16 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Självklart ska man som konsument påpeka orimliga kostnader men i detta fall är det inte en sådan utan tvärtom en kostnad som alla registrarer tar ut till följd av högre pris gentemot registryt samt en större personalkostnad eftersom det innebär manuellt arbete. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|