FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag sitter väldigt mycket framför datorn och personligen kopplar jag av mycket när jag reser och uppskattar att resa som medför nya intryck, nya sitationer, människor och miljöer och inte minst ny spännande mat!
Senast redigerad av Danielos den 2009-12-09 klockan 15:27 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag tror många skulle må bra av att vara halvtid på lite olika arbetsplatser. Då skulle inte stressen och väggen vara fullt så närvarande! Nej, jag vill inte sitta och glo in i en skärm i 50 år... PS. Vilken är filmen??? Grymt citat, verkligen!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
Read Only
|
Jag hade kontaktat alla som hade tiggt pengar av mig och sen samlat alla på en och samma ställe sen hade jag eldat upp cirka 50.000 tusenlappar och sagt att jag inte hade råd att dela med mig av mina pengar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
|
Jag har variation både på jobbet och privat men tycker om att resa ändå, självklart så är det många som inte tycker om att resa, men att säga att om man har variation både privat och på jobbet så behöver man inte resa är att gå något för långt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
|
Naturligtvis förstår jag att många inte tycker om att resa, men samtidigt så finns det många inkl. mig som har behov av att resa även om vi tycker om vår vardag och jobb. För mig personligen så anser jag att jag behöver resa för att få ett berikande liv, jag har svårt och se hur jag i min vardag ska kunna få uppleva alla de saker man kan uppleva när man reser.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|