FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ursäkta språket, men fy fan...
Kan man inte betala $35 för ett program som man uppenbarligen tycker är bättre än alla andra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
För att det är väldigt billigt, och för att någon har lagt ner mödan på att göra programmet, och licensen säger säkert att du ska betala om du gillar programmet (vilket du uppenbarligen gör)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi har alla olika sätt att se på saker.. Men om nu tillverkaren absolut skulle vilja att man betalade efter en viss tid så skulle antagligen denna ha tänkt på att se till att programmet slutar fungera?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Nykomling
|
Notepad2
Tycker personligen det är renare än Notepad++ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Medhåll. Vi pratar ändå om något man har som arbetsredskap. Att inte välja det man tycker är bäst när det handlar om så lite pengar är bara dumt. Men det är många som är dumsnåla.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om jag inte minns fel nämnde du att det kommer en popup när man startar programmet. Står det möjligen något i den som tyder på att tillverkaren vill att man ska betala? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om dom nu är så benägna att ta betalt så kan dom ju göra precis som alla andra mjukvaru-tillverkare gör, se till att programmet slutar fungera eller blir begränsat efter en viss tid... Men när det nu fungerar precis lika bra utan mina 35$ så spelar det mig ingen roll.
Jag har ju inte snott det, utan helt enkelt laddat ner en version från deras egen hemsida. Vad beträffar arbetsredskap så har jag förtillfället ett annat jobb och tjänar knappast några pengar på att använda Editplus förtillfället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||