FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Godmorgon allihopa.
Har en design (Enbart PSD) som jag gjorde för skojs skull och för att fylla portföljen lite. Skulle vara kul om den kom till användning. Som vanligt har jag själv designat, ritat alla delar i designen förutom då bilderna på olika band/artister som är hämtade från Google's bildsök och Spotifyikonen i foten. Illustrationen på tjejen med stereon, har jag gjort från en bild som jag äger rättigheterna för, den ingår i designen i extern PSD med en del lager kvar för justeringar. Startbud 2000kr exkl. moms Ni som budar får en länk via PM till en bild utan vattenstämpel. Designen Auktion Stängd Auktionen avslutas 48 timmar efter sistlagda bud. Innehar f-skatt. Senast redigerad av kanton den 2009-10-18 klockan 11:50 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vill inte kladda ner så mkt i din försäljningstråd men jag kände mig tvungen att påpeka att detta var den snyggaste design jag sett här på väldigt, väldigt länge
![]() Hoppas du får den såld, verkligen bra jobbat! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Ingen fara, det var väldigt skönt att höra
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vet du om det finns några färdiga script för en sådan sajt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Nej tyvärr!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sjukt snygg, verkligen! Flyter dessutom perfekt på min netbook, vilket många sidor inte gör (p.g.a. upplösningen). Det är nästan så man önskar att man hade nån användning av den bara för att ha en orsak att köpa den! Tummen upp grabben!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Känner mig på gott humör nu efter dessa goda kommentarer så här har ni designen utan vattenstämpel!
http://kawebb.se/ymusic/2000395.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Funderade på om det var ett lite dyrt startbud, den har ju inte så stor inriktning hos många. Sänker startbudet till 1500kr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säger som dom 2 andra..
Grymmt snygg design, synd att man inte har något på g inom musik. |