FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag vänder på er fråga: vem sjutton går runt och stjäl skitiga och oljiga gummi-gubbar?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag tycker idén var grym redan på draknästet, frågan är dock om peter wahlbäck & co är rätt team för att göra business av det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Här är ett kulskydd som fungerar. En hängstropp som gör att skyddet inte försvinner när man krokar på något. (En god vän som tillverkar dessa)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker Wahlbäcks idé var bra. Men det är inte tillräckligt "stor" för att locka riskkapital, det är ju uppenbart en idé som är lätt att kopiera av konkurenter.
Men jag skulle nog definitivt köpa en rolig kopp om han lanserar det "på riktigt". Han kan ju ha en uppsättning av roliga koppar och sälja skräddarsydda koppar samtidigt. Men det är väl som sagt kanske inte just Wahlbäck som ska driva idén vidare då han säkert har andra projekt som lockar honom mer. Men han har mitt fulla stöd att driva detta om han känner för det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fanns det inte en liknande grej borta i USA som slog ganska rejält var väl till och med vissa stater som försökte förbjuda den då den ansågs "obscen" eller något?
Var iaf någon fin plast grej i form utav en tjurpung som man hängde på dragkroken eller hur det nu var. Var något år sedan jag läste en massa om det då jag såg att någon stat ville förbjuda dom. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|