FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() //Jonas |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men när ni vägra att plocka bort en butik, som inte har något omdöme så bli man förvånad över vad det sunda förnuftet finns någonstans? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
|
||||||
|
Citat:
Hur jemför du t.e.x 2 st olika tänger, en knipex och en no names tång ? Dvs ni kan bara jemföra kända varumärken och modeller, det är ju allmänt känt att stora EL varuhus har unika modeller för sitt sortiment. Sedan ge det inte så mycket , eftersom vi har fortfarande andra parameter dagsländor. Nu startas butiker hela tiden som skall kränga prylar, men hur länge finns dom kvar på marknaden? Som konsument har man faktiskt upp till 2 års garanti på en vara. Men finns webbutiken kvar om 2 år. Jag skiter i vilket! Jag tyvärr fått en negativ bild av Er, vilket jag inte hade förut. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Unika modeller (som t.ex Siba's "Limitid Label") kör vi som egna produkter så klart. Egna koder på modeller slår vi ihop t.ex: Samsung LE-40M86BD (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=165340) Kallas för: Samsung LE-40M86BDX/XEE Samsung LE-40M86 Samsung LE-40M86BD Samsung LE-40M86BDX Men jag tror problemet med egna bokstavskombinationer mer är problem i fysiska butiker. Citat:
Citat:
Som konsument har du tre års reklamationsrätt. Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
De scannar butikerna efter produkter som finns inlagda i deras index. Om de skulle lägga till varenda jävla skitpryl som tillverkats i något u-land så skulle siten vara helt oöverskådlig.
Dessutom får jag intrycket av att klein inte alls har försökt diskutera det här med Prisjakt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Stavningen i den här tråden är under all kritik!
Ett tips är att installera en svensk ordlista i Firefox och läsa det man skriver innan man skickar svar. Lugnande droger skulle inte heller skada... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vissa användare är inte rädda för att förbruka all sin trovärdighet i tråd efter tråd..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Prisjakt har rätt och Klien du har fel!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Prisjakt har sjunkit rejält i mina ögon, varför bråka om en sådan här sak!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Citat:
|