FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag undrar om man kan ta bort tumtecknen vid inläsning till databasen. ( " '' ) Se rubrik nedan. iXternal® Mobile 2,5'' 120GB USB2.0, 5400RPM SEGE |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det kan man säkert men varför kan du inte spara det i databasen?
Om du kör MySQL kan du (bör du) "escapa" strängar innan du lägger dessa i databasen. Kolla in http://se.php.net/manual/en/function.mysql...cape-string.php Nu utgår jag ifrån MySQL och PHP. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jo jag kan spara det i databasen, men jag vill ta bort tecknen ( '' ) Jag använder MySQL och PHP. Om du tittar på hemsidan, www.segeimport.se Välj denna produkt som finns i rubriken, Hårdiskar - Hårddisk extern Produkten läggs inte i kassan förrän man har tagit bort ( '' ) : iXternal® Mobile 2,5'' 120GB USB2.0, 5400RPM Tacksam för hjälp med detta bekymmert. SEGE |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ersätt bara tecknet med en tom sträng? Men jag rekommenderar ändå att du har kvar tecknet för tydlighetens skull.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Eftersom jag har begränsade kunskaper, jag begriper inte vad ni menar ni som har svarat. ??????????????????????????????? Är det någon som vill, ordna det till mig? SEGE |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Felet har inget med databas o göra, utan verkar vara relaterat till javascript och ditt shoppingsystem. Gissar att du inte byggt det själv? Hör med dom som byggt det så får dom fixa det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har frågat, men dom har inte tid. SEGE |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Samma sak gäller för ', ex. 73GB Hitachi SCA 10K300,SCSIU320,10'000rpm, 80-pin.
Bara så du vet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Byt ut " mot " (tror jag det är) så borde det se rätt ut och fungera i systemet också.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
eller använd
' respektive " |
||