FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Säljer ett par felimporterade Jeans från England. Anledningen till att jag säljer dem är på grund av jeansens storlek, dem är på tok förstora för mig. Jeansen är av märket "Life Cross Hatch Jeans" och finns inte att köpa i sverige så vitt jag vet. Aldrig använda eller burna.. endast uppackade.
Storlek 54"/34", vilket innebär 137cm i midjan. ![]() "Designer Jeans by Life Cross Hatch Denim Easy Fit with Slight Boot Cut Extra Front Pocket Detail Zip Fly " Köptes för 650kr Säljes för 400kr Finns i Halmstad Kan skickas Pm'a mig vid intresse. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker även de trådarna du nämner gott kan flyttas till Offtopic. Det kan rimligen inte vara meningen att Köp&Sälj-delen ska utgöra nya Blocket. De gamla får ligga kvar, och jag avvaktar att göra något med de nya till dess att resten av moderatorerna/administratörerna hunnit bilda sig en uppfattning.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Låter bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jahopp. Vad händer då? Har andra admins kollat läget osv? Jag menar... det finns nu även detta i köp & sälj http://www.webmasternetwork.se/f26t25251.html
Man kan ju tycka att samma regler borde gälla för alla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
snygga jenas, hade gärna köpt dem om jag inte hade varit så jävla tunn
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Modeforumet Manligt.net har en Köp & Sälj-avdelning. Testa där eller Tradera kanske?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skulle man inte hålla sig till ämnet enligt regelverket?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|