FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tog över ett domännamn för ett tag sedan, nu är det dags att fönya den och jag har fått mail från Powerpipe.com.
Funderar på om någon känner till dom? Har aldrig hört talas om dom. Eller tips på hur jag tar reda på vem som tar hand om betalning för denna domän: kommunensval.com Tack på förhand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Domain Name: KOMMUNENSVAL.COM
Registrar: ENOM, INC. Whois Server: whois.enom.com Referral URL: http://www.enom.com Name Server: NS1.SURF-TOWN.NET Name Server: NS2.SURF-TOWN.NET Name Server: NS3.SURF-TOWN.NET Status: clientTransferProhibited Updated Date: 20-apr-2007 Creation Date: 07-jan-2006 Expiration Date: 07-jan-2008 Det borde väl säga något? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jepp, så långt är det ok, men det går inte förnya domänen via Enom, blev slussad till Powerpipe (lite anti mot att knappa in VISA kortet när jag inte har en aning om siten i fråga)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Troligen har de ett reseller konto hos Enom.
Hur mycket vill de ha i förnyelseavgift om man får fråga? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
$8.88
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Inte så farligt då...
Har sett upp mot $30 för att förnya domänen som sålts billigt men utan möjlighet att flytta den. Lite konstigt är det för powerpipe.com listas som tillsalu på SEDO fast domänen är reggad fram till 2014. Tror dock inte det ska vara någon fara att använda den sajten. Du kan ju kanske mejla enom och fråga om pp är en återförsäljare hos dem och om deras sajt är säker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har säkert köpt över hundra domäner via powerpipe genom åren, alla betalda med visa och det har aldrig varit några problem. Supporten funkar klockrent, både via mail och telefon. Så powerpipe kan jag starkt rekommendera.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|