FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Hm, betyder detta att man kan skicka ut biobiljetter/trisslotter till vem som helst som "lön" för ett arbete? Utan att någon av oss behöver rapportera detta?
Tex, om jag har 10 moderatorer och vill ge dem varsin trisslott (25*10=250kr kostar det för mig) för att dom är snälla, är det inget man behöver rapportera? Det låter lite svart :/ Men om så är fallet, då är det väl struntsamma om man ger dom lotten via företaget eller som privatperson, eftersom ingen kommer kontrollera nånting. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dvs, arbetaren måste rapportera detta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
mina biobiljetter kostar det :/..
men jag betalar ju för de där goa stolarna i den nyare salongen i göteborg :P. ska det va så ska det va.. flickvännen som är van vid att ta med sig egen dricka och en godis påse ifrån ica var inte riktigt van vid att sitta i stora goa stolar, service och snacks och dricka bara sådär. tycker det är värt guldkanten nu när de verkar fixat till strulet dom hade i början med ljud osv.. iallafall offtopic. som någon sagt redan så om du ger en helt vanlig bio biljett som brukar kosta mindre än 100kr (eller ett 100kr presentkort?) så ska denne själv redovisa det i sin deklaration. du själv slipper det om det är under 100kr.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|